Sjajne kritike predstave Huddersfield

Objavljeno: 29.10.18.
Sjajne kritike predstave Huddersfield

Nova ZKM-ova premijera 'HUDDERSFIELD' postavljena je na sceni Zagrebačkog kazališta mladih 27.10.2018. Od publike je primljena ovacijama, a prema riječima kazališih kritičara – Huddersfield u režiji Renea Medvešeka nastavlja niz izuzetno uspješnih predstava u ZKM-u.

„Huddersfield Renea Medvešeka privući će publiku, zagrebačku i festivalsku, onako kako ih je privukla 'Črna mati zemla'. Obje oživljuju duh vremena, razočaranje koje osjećaju sve generacije današnjih kazališnih posjetitelja (...) Rene Medvešek režirao je jedan komad, brutalan i težak, naturalističan, nemilosrdan, ali koji plijeni svojom ljudskošću, svojom scenskom poetikom, koja donosi čiste emocije, koja izaziva sućut u gledatelju i koja svaku agresiju oplahne anti-klimaksom, makar i iznuđene ljudskosti“, (Tomislav Čadež, Jutarnji list).

„Sjajne smo uloge vidjeli, nevjerojatnog Dadu Ćosića u glavnoj ulozi Raca, odlučnoga u ljutnji i nemoći, ali posebno fascinantnog u trenutku isprike, iskupljenja, kada staje na stranu još slabijega. Upravo je Mateo Videk u (ovdje najtežoj) ulozi Ivana istinsko glumačko iznenađenje ove predstave, dokaz da je ansambl ZKM-a najbolji mogući inkubator glumačkih velikana. Adrian Pezdirc je Igor, onaj koji je otišao, moćna potpora i protuteža svih koji su ostali“, (Bojana Radović, Večernji list).

„Tomislav Zajec je tekst Uglješe Šajtinca odlično adaptirao i prilagodio hrvatskim okolnostima  te u hrvatsku verziju upisao mnoge prepoznatljive probleme i teme iz naše postratne zbilje. Redatelj Rene Medvešek je svojim specifičnim rukopisom stvorio dinamičnu, uzbudljivu, divlju i napetu predstavu, koja je svojim ubojitim, grubim tekstom, psovkama i porukama duboko zahvatila osjećanje beznađa generacije tridesetogodišnjaka i njihove pokušaje pronalaženja vlastitog puta. Važnost predstave je i u tome što je nose mladi glumci, nova generacija članova ZKM-ovog ansambla, a njihov neosporan talent potpomognut je odličnim izvedbama veterana kao što su Damir Šaban i Filip Nola“, (Nina Ožegović, tportal).

„Redatelj Rene Medvešek i glumci teatra u Teslinoj ulici uobličili su dinamičnu i dirljivu kazališnu igru u maniri najvećih ZKM-ovih uspješnica. Psihološka razdraženost likova u predstavi Huddersfield odražava se u naglašenom tjelesnom nemiru koji glumci ZKM-a uobličuju u intenzivnu, uvjerljivu i fizički moćnu glumačku suigru čija emocionalna snaga koketira s psihozom, bijesom, ali i tugom - u predstavi koja govoreći o gubitku iluzija upozorava na gubitak ljudskosti, možda ispravno detektirajući da čovjek prvo mora biti lud, da bi postao normalan“, (Hina).

Glume: Dado Ćosić, Mateo Videk, Adrian Pezdirc, Robert Budak, Damir Šaban, Tina Orlandini, Filip Nola

ZKM web vijesti_ZKM Huddersfied PremijeraZKM web vijesti_ZKM Huddersfied Premijera-3 ZKM web vijesti_ZKM Huddersfied Premijera-4ZKM web vijesti_ZKM Huddersfied Premijera-5ZKM web vijesti_ZKM Huddersfied Premijera-7 ZKM web vijesti_ZKM Huddersfied Premijera-8ZKM web vijesti_ZKM Huddersfied Premijera-9ZKM web vijesti_ZKM Huddersfied Premijera-15 ZKM web vijesti_ZKM Huddersfied Premijera-16ZKM web vijesti_ZKM Huddersfied Premijera-17 ZKM web vijesti_ZKM Huddersfied Premijera-18