NAGRADE KRITIKE I PUBLIKE 67. STERIJINOG POZORJA DODIJELJENE ZKM-u! - ZKM | Zagrebačko kazalište mladih

NAGRADE KRITIKE I PUBLIKE 67. STERIJINOG POZORJA DODIJELJENE ZKM-u!

Objavljeno: 03.06.22.
NAGRADE KRITIKE I PUBLIKE 67. STERIJINOG POZORJA   DODIJELJENE ZKM-u!

Sterijina nagrada „Dejan Penčić Poljanski“ Okruglog stola kritike za najbolju predstavu jednoglasno je dodijeljena predstavi Zagrebačkog kazališta mladih Ja sam ona koja nisam Mate Matišića, u režiji Paola Magellija i dramaturgiji Željke Udovičić. Nagradu publike 67. Sterijinog pozorja za najbolju predstavu (prosječna ocjena 4,72) dobila je također naša predstava Ja sam ona koja nisam.

Publika ovogodišnjeg 67. Sterijinog pozorja u Novom Sadu, stalnog festivala nacionalne drame i kazališta Srbije, između petnaest predstava u različitim selekcijama, pogledala je i ZKM-ovu predstavu Ja sam ona koja nisam, ocijenivši je visokom prosječnom ocjenom 4,72.
Sterijino pozorje ustanovljeno je 1956., a u definiranju programa i statusa ovog značajnog kazališnog festivala sudjelovale su najistaknutije ličnosti tadašnjeg društva, kulture i umjetnosti: Josip Vidmar, Ivo Andrić, Milan Bogdanović, Branko Gavella, Velibor Gligorić, Dimitar Kjostarov, Mladen Leskovac, Veljko Petrović, Tomislav Tanhofer, Radomir Radujkov, Miloš Hadžić i mnogi drugi koji su Sterijino pozorje postavili kao stalni festival koji unaprjeđuje kazališnu umjetnost i stimulira razvoj dramske književnosti.
ZKM-ova predstava Ja sam ona koja nisam, upravo nagrađena i Sterijinim nagradama, kao uzbudljiva i provokativna predstava u Hrvatskoj je već dobila najveću medijsku nagradu Zlatni studio, Jutarnjeg lista, za najbolju kazališnu predstavu. I dvoje glumaca iz istoimene predstave osvojilo je nagradu Zlatni studio za najbolju žensku kazališnu ulogu (Lucija Šerbedžija), te za najbolju mušku kazališnu ulogu (Filip Nola).

Sterijine nagrade kritike i publike dodijeljene ZKM-ovoj predstavi Ja sam ona koja nisam preuzele su glumice Urša Raukar i Anđela Ramljak.

Čestitke ansamblu ZKM-a i svima u autorskom timu!

BRAVO!