PRVE KRITIKE NA PREMIJERE PREDSTAVA BRAĆA KARAMAZOVI - ZKM | Zagrebačko kazalište mladih

PRVE KRITIKE NA PREMIJERE PREDSTAVA BRAĆA KARAMAZOVI

Objavljeno: 02.03.22.

Braća Karamazovi” u ZKM-u: Metafizička groznica i sve njene lucidne temperature

(...) Povratak Olivera Frljića na domaću pozornicu nakon višegodišnjeg izbivanja, posebno uz dramaturšku podršku Nine Gojić kao autorice koja se stalno bavi poništenim ljudskim životima, utoliko se pokazao kao prijelomni umjetnički događaj, po ambicioznosti svog pristupa Dostojevskom neusporediv s ostatkom domaće kazališne produkcije. Ne smijemo si dozvoliti da Frljić bude »gost« svog glumišta. Ili još preciznije: ne možemo si dopustiti otaljavanje repertoarnih naslova i samozadovoljnu pustoš hrvatskog teatra bez Olivera Frljića. (Nataša Govedić, Novi list)

Cijeli tekst možete pročitati ovdje: https://www.novilist.hr/ostalo/kultura/braca-karamazovi-u-zkm-u-metafizicka-groznica-i-sve-njene-lucidne-temperature/

Frljić je u Dostojevskog unio i Putinov govor o Ukrajini

(...) Frljićevski stil ovdje je podignut stepenicu više, što možda najbolje otkriva način na koji je postavio uloge Fjodora Karamazova (Jerko Marčić), monaha Zosima (Milivoj Beader) i Grušenjke (Linda Begonja). (...) Kao i uvijek, Frljić je iz glumaca izvukao njihova lica kakva još nismo vidjeli, s time da samo Adrian Pezdirc ima jednu ulogu (on je Aljoša u oba dijela “Karamazovih”), a uz već spomenute treba istaknuti i Dadu Ćosića, Matea Videka i Hrvojku Begović. A mladi Ugo Korani ovdje se, u zahtjevnoj ulozi (posebno za tako mladog glumca) Dimitrija Karamazova, nametnuo kao nova, velika glumačka zvijezda hrvatskog teatra.  (Bojana Radović, Večernji list)

Cijeli tekst možete pročitati ovdje: https://www.vecernji.hr/kultura/frljic-je-u-dostojevskog-unio-i-putinov-govor-o-ukrajini-1567344