Predstava „Hamlet“ u adaptaciji i režiji Olivera Frljića i izvedbi Zagrebačkog kazališta mladih gostovala je u petak i subotu, 21. i 22. listopada, na 4. Međunarodnom festivalu svjetskih klasika u kazalištu Stefan Jaracz u poljskom gradu Łodźu. Obje večeri ansambl je izveo predstavu pred prepunim gledalištem, pet puta izlazilo na poklon i bio nagrađen dugim pljeskom. U tradiciji Festivala su razgovori poslije predstave u okviru kojeg je ravnateljica Snježana Abramović Milković izrazila veliko zadovoljstvo nazočnošću na Festivalu kao i činjenicom da ZKM dolazi s sasvim drukčijem Hamletom. Potvrdu za ove riječi dobila je iz publike koja je zaključila da su imali osjećaj da su vidjeli sve moguće interpretacije klasičnog Shakespearovog djela, no izvedba ZKM-a u režiji Olivera Frljić ih je iznenadila i otvorila novi pogled na predložak, koji odlično korespondira sa sadašnjim vremenom. Podsjetimo, Festival je bienalnog karaktera, ove godine je započeo 15. listopada i traje do 9. studenoga i bit će pored hrvatske izvedene predstave iz - Poljske, Brazila i Francuske. Nagrađivana izvedba „Hamleta“ ansambla Zagrebačkog kazališta mladih (premijera 8. ožujka 2014.) u osebujnoj i u pojedinim dijelovima dramaturški drastičnoj preradbi Shakesperovog predloška Olivera Frljića zainteresirala je iz više razloga izbornika Festivala Romana Pawlowskog, poznatog poljskog kazališnog kritičara i novinara.
Pawlowski ističe o redatelju, koji je itekako poznat poljskim kazališnim krugovima: „Frljić koristi Shakespearov klasik kao bazu za gradnju suvremenog političkog trilera u kojem nitko nije nevin“, te dodaje da se u predstavi obnavljaju sjećanja na bivši rat u zemljama bivše Jugoslavije, kao i njegove posljedice. Izbornik, također, parafrazira Frljića koji je o svom viđenju Hamleta zapisao da“ suvremeno doba u kojem živimo priziva novog Hamleta, kao ni jedno do sada“. S druge strane Pawlowski naglašava da je Hamlet nastao u kazalištu koje predvodi nove trendove u hrvatskom teatru, što mu je posebno intrigantno. „Hamlet“ Zagrebačkog kazališta mladih našlo se tako, među inim, u selekciji s predstavom „Bojno polje“ velikog britanskog redatelja i kazališnog inovatora Petera Brooka koji u svojoj zadnjoj predstavi reintrepretira legendarni indijski ep Mahabharatu, velikim djelom svjetske književnosti s kojim se počeo baviti prije više od 30 godina.Na kraju, podsjetimo da je Oliver Frljiće uoči premijere u ZKM-u zabilježio: „I na kraju, da bih osvježio recentna traume iz Poljske (zabrana premijere Nebožanska komedija u Krakowu 2013.) nekoliko redova iz teksta o "Hamletu" Stanislava Wyspianskog napisanog 1904. (u prijevodu Julija Benešića):"O dvorcu u Elsionoru pozitivno znademo svi toliko, koliko i Shakespeare, kad je pisao Hamleta, to jest, nemamo baš ni pojma kakav je bio Hamletov dvor u Elsinoru i u kojem stilu. To nam dakle može biti posve svejedno. Je li Shakespeare imao kakav jasan pojam o stilovima? Može se reći, da je imao, ali da si time nije razbijao glavu i nije se time bavio kao s kakvom posebnom naukom, no koliko je puta došao u dodir sa stvarnošću, već je potpun i gotov stil našao tamo i prihvativši jednom teren, držao se samo jednog. Imao je dakle, pišući tragediju Hamletova dvora u Elsinoru, neki pravi dvor na umu."
U predstavi naslovnu ulogu tumači Krešimir Mikić, a Ofeliju i Gertrudu Nina Violić. U ostalim ulogama su: Sreten Mokrović, Pjer Meničanin, Jasmin Telalović, Goran Bogdan, Vedran Živolić, Petar Leventić i Milivoj Beader. Kostimografkinja je Sandra Dekanić, a scenografkinja Petra Veber.